Onze klachtenregeling

Bij Cream Skincare doen we er alles aan om je de best mogelijke zorg en service te bieden. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet helemaal tevreden over bent. In dat geval horen we dit graag van je, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

Bespreek je klacht eerst met ons.

We raden je aan om je klacht eerst met je behandelaar te
bespreken.

Vaak kunnen we in een persoonlijk gesprek al
veel verduidelijken en tot een oplossing komen.

Kom je er niet uit?
Als we er samen niet uitkomen, dan kun je een klacht
indienen via onze onafhankelijke klachten- en
geschillenregeling. Klik op het logo hieronder voor meer
informatie over de procedure en om je klacht in te dienen via
de officiële route.

Onze klachtenregeling zorgt ervoor dat klachten zorgvuldig
en professioneel worden afgehandeld. Hier zijn voor jou als
cliënt geen kosten aan verbonden. Mocht de klacht uitgroeien tot een geschil, dan wordt dit behandeld door een erkende geschillencommissie.

De uitspraak hiervan is bindend.
Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op.

 

Klacht indienen

Heb je een klacht over een zorgaanbieder die bij Zorg voor Zzp is aangesloten, dan kun je hem indienen door een mail te sturen naar
info@zorgvoorzzp.nl

Een van onze klachtenfunctionarissen nemen dan zo snel mogelijk contact met je op en gaan er alles aan doen een passende oplossing te vinden.

ZORG VOOR ZZP
Stationsplein 91 – 105
5211 BM Den Bosch

Geschil indienen

Ben je er samen met de klachtenfunctionaris niet uitgekomen, dan kun je de klacht verder escaleren tot een geschil. Dit doe je door het
geschil schriftelijk in te dienen bij onze
geschillencommissie.

 

Postbus 90600
2509 LP Den Haag
www.degeschillencommissiezorg.nl